Panaszkezelés
Mindent megteszünk, hogy termékeink jó minőségben kerüljenek mgrendelőinkhez, projektjeink során kiváló színvonalon teljesítsünk. Ha ennek ellenére úgy tapasztalja, valahol hibáztunk, az alábbi elérhetőségeink egyikén tehet panaszt:
Fontos tudnivaló panasz benyújtásakor:
Kérjük, hogy panasza mielőbbi, eredményes kivizsgálása érdekében minden esetben adja meg a személyes adataidat, a termék megnevezését, típusát, vétel dátumát. Fogalmazza meg konkrétan az észrevételét, az észlelt hiányosságot vagy hibát. Kérjük, csatolja megkereséséhez a rendelkezésére álló panaszt alátámasztó dokumentumot, fotót a panasz kivizsgálás folyamatának felgyorsítása érdekében.
Panaszkezelésre és jogorvoslatra vonatkozó szabályok
A beérkező panaszokat a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek (1997. évi CLV. törvény) megfelelően kezeljük. Az emailben és/vagy online felületen beküldött panaszokra az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el, tehát a panaszok kivizsgálására és a válaszadásra a panasz beérkezésétől számított 30 naptári nap áll rendelkezésünkre.
Békéltető Testület
Ha fogyasztóként kifogása van a vásárolt áruval/szolgáltatással, azonban reklamációját a kereskedő nem ismeri el, akkor fordulhat a Békéltető testülethez. A kereskedő/szolgáltató között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül van lehetősége rendezni.
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Elnök: Dr. Csapó Csilla
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu